Ärendehantering för Ur & Smyckesbranschen

Ta kontroll över dina kundärenden och få mer stressfria dagar. Slipp onödiga och dyra missförstånd!

Adjoy ärendehantering

Med Adjoy ärendehantering slipper du förtryckta påsar till dina ärenden. I ärendehanteringsprogrammet får du ut all information du behöver, med en lapp till kunden och en lapp till verkstaden. Skulle det bli fel, gör det inget, då ändrar du lätt och smidigt och skriver ut ett nytt ärendekvitto istället.

Registrera kundärenden
Söka kundärenden genom ärendenummer, namn eller telefonnummer
Kundkort
Se all tidigare historik över kundens ärenden.
Sätt status på ärenden
Lägg ärenden på särskild person eller enhet
Välj leveransdatum, internt och för kunden
Koppling mot materialinköp av metaller.
Koppla bilder till ett ärende
Koppla dokument till ett ärende
Koppla handpenning till ett ärende
Skicka SMS om status på ett ärende. Ex.vis klart för uthämtning
Loggning av vem som gjort vad. Bra om ni är flera
Åtkomst hemifrån
Se pris på kundens tidigare inköp samt se om garantin gäller (om kassan är sammankopplad med ärendefunktionen)

Ha koll på ärenden även utanför jobbet

Lätt att ha koll

Få överblick på ärenden direkt i din mobil. Har tillgång till ärendehanteringen hemifrån. Du behöver inte leta på olika platser om en kund undrar över sitt ärende. All info finns på ett ställe och du kan informera kunden på någon minut.

När tiden inte räcker till på jobbet, är det möjligt att arbeta med administration hemma.

Lätt att leta reda på all historik om kundens ärenden

Med några klick har du all info om kundens tidigare ärenden. Det finns även möjligheter att bifoga både bilder och dokument till ett ärende.

Spelar ingen roll om du är fysiskt på plats eller ej så länge du har en mobil eller dator med internetuppkoppling. Enda undantaget är om du vill använda butikskassan. Den behöver vara i PC-miljö.

Lätt att bli kär i

Slipp arkivera påsar i efterhand ifall kunden skulle komma tillbaka. Allt finns tillgängligt och sökbart historiskt. Skulle någon sluta eller bli sjuk som har informationen om kunden, behöver det inte vara en katastrof. All information finns i programmet. Lättar stressen!

Programmet är GDPR-anpassat och du kan själv välja hur länge beroende på de lagar som gäller.

Kontakta oss för mer information

Laddar
Ditt meddelande har skickats. Tack!

Referenser

Vad tycker våra kunder?

Fler anledningar till att välja ärendehanteringen

Lätt att använda

Enkelt att lära sig.

Lätt att glömma

Skulle glömskan slå till för dig, kunden eller medarbetare så finns systemet där och kan hjälpa minnet på traven.

Allt loggas så är ni flera användare, kan ni enkelt se vem som har gjort en ändring eller skapat ärendet.

Lätt att bli kär i

Skulle glömskan slå till för dig, kunden eller medarbetare så finns systemet där och kan hjälpa minnet på traven.

Allt loggas så är ni flera användare, kan ni enkelt se vem som har gjort en ändring eller skapat ärendet.