Ärendehantering

För dig som hanterar ärenden och vill ha ordning och reda.

Ta kontroll över dina kundärenden och slipp onödiga missförstånd

Har du någon gång drabbats av att du och kunden inte är överens om vad som skulle gjorts? Det är vanligt. Det är lätt att minnas fel för både kunder och personal. Därför är det bra att systemet har loggning på all information som händer. Ta fram ett ärende och dess historik snabbt och slipp ödsla tid med att leta bland påsarna. Med Adjoy ärendehantering slipper du argumentera då både du, kunden och personalen får samma information.

Programmet ersätter de förtryckta påsarna som används t ex. inom ur & smyckesbranschen och du kan nu ha vilken påse som helst med en lapp till kunden och en lapp till verkstaden. Skulle det bli fel eller om kunden ändrar sig. Då ändrar du lätt och smidigt och skriver ut ett nytt ärendekvitto. Istället för att behöva stryka och kladda på en påse där det kan bli svårt att tyda information

Många är vi som har svårt att hålla reda på lösa lappar. Så även dina kunder. Med Adjoy ärendehantering slipper du inte bara förtryckta påsar till dina ärenden. I ärendehanteringsprogrammet får du ut all information du behöver och kan skriva ut hur många lappar du behöver. Med en lapp till kunden och en lapp till verkstaden. Skulle det bli fel, gör det inget, då ändrar du lätt och smidigt och skriver ut ett nytt ärendekvitto istället.

Skicka SMS direkt från systemet till kunden och kommunicera via systemet där meddelanden blir spårbara. Är ni flera som arbetar i butik eller smedjan så har alla samma information tillgänglig, vilket underlättar om någon skulle vara sjuk. Slipp lagring av gamla ärendepåsar som måste hållas inlåsta p g a GDPR. All historik går att hitta i programmet

Ärendehantering
Thomas Johansson

Så sparar vi tid i Göteborg

"Bra som fan! Även när jag inte är på plats kan jag ha koll på ärenden i mobilen. All information finns samlat på ett ställe. Sen vi skaffade Adjoy´s system har stressen lättat"

Thomas Johansson

Guldsmedshuset, Sävedalen

Torulf Sandin

Torulf Sandin

Jarl Sandin, Göteborg

"Adjoy´s system har sparat oss mycket administrationstid"

Monica Elofsson

Monica Elofsson

Fancy Guld & Juveler, Ängelholm

"Helt plötsligt var vi papperslösa"

Marie Green

Marie Green

Greens Guld, Örnsköldsvik

"För oss är helhetslösningen viktig!"

ÄR DU TVEKSAM?

Boka en kostnadsfri demo! Vi svarar på dina frågor och visar hur våra system kan förenkla och struktur just ditt arbete. Du kommer få se att det är både enkelt att använda och väl anpassat efter branschen. Vi visar också våra tidsbesparande funktioner och hur systemet minskar fel och förvirringar både internt och i samband med era kunder. Visningen tar ca.30 minuter och du förbinder dig inte till något.

KONTAKT

Öppettider

Ordinarie support

Mån-Fre 8.30-16.30

Kan du inte ta betalt?
Du hittar hjälp här

AVVIKANDE ÖPPETTIDER
V.13 tis-fre och påsklovsvecka 14 är telefonsupporten stängd.
Ring oss vid akuta ärenden, annars mejla ärenden som vanligt eller boka en tid.

TIPS!
Du hittar svar på många frågor
i vår supportguide

Akutsupport *

Helgdagar 10.00-12.00

* Om du inte kan ta betalt, övrig support debiteras. För hjälp med felsökning använd supportguiden

Kontakta oss

  • +46 (0)480 - 420 581

Följ oss

För att snabbt och enkelt få information och nyheter där du är.